ChiBI..

ChiBI..
me..

About Me

My photo
heyyy guyss!! just call me hanim .. hihi .. aku ni sorg yg pndiamm.. ske bahan org... ske gelak n plg best ske sukan.. huhu.. so im sporting person.. just be my frenz n u can know me better.. okay ..

Saturday, May 28, 2011

lagi....lagi n lagi..... + new comers...

hype... smlm aku hntr brg kt kolej... so sume da settle.. tggl nk masuk kolej je esk mlm... jnior2 sume stakat ni ok lah.. cume aku x berupaya lg nk tgur dorg hahaha..sbb nyer dorg tu mcm ntah lah xtaw nk ckp ape..xda y ngam lg ng aku hihihi...    
btw.. aku xtaw lah sape yg x puas hti tgk aku hepy,.. kalo ''ko" nk wat ape pun wat lah aku xksah,... sbb nyer aku xksah pun.. i don care!!! aku da biase ng sume ni..mmg slah org lah kalo ko cri pasal... hmmm... nk sgt aku gado ng b kan.. so ko pk aku bodoh.. kalo "ko" bce blog aku ni pmpn or laki bodoh... or betina + jantan bgong... aku x heran lah kalo ko kcu ke ape ke... sbb nyer ko tu jles ng aku kan..sbb aku hepy ng b... btwn mmg x la kan nk gado sal ko ... mmg sial la kalo gado sal ko... aku ni x ske nk mara2 org... tp kalo org da wat aku mara.. mmg mulut aku ni jd kurg aja n biadab... aku x tkt sape kcuali stu je yg aku tkt... aku pun x phm knp ada org cm ko kt dnie ni... org hepy sala.. org gado ko ske... sllu nyer org cm ko ni x pnh rse ape tu kebahagiaan.... aku x ksah kalo ko nk cntct my bf tp beragak la taw malu lah ckit kn nk bg msg cm tu... murah btul la ko ni ... x ksah la ko tua dri asku ke ape ke... jgn harap aku nk hormat ko kalo ko wat aku cm ni taw x... n smpi bler2 aku mmg x hingin nk hormat ko... knon "alim" .. eeeuuuu...tlg lah... wat malu pmpn je ko ni .... sape yg bce blog aku ni jgn la trase k. aku jz ckp kt org yg spttnyer je... sbb org tu da cri pasal ng aku..aku x pnh ada rse bnci or dndm kt org.. tp bler da sllu jd mcm ni ... aku xtaw lah nk ckp ape... hmm..sesema plak.. hmmm...
sape yg kcu hdup aku..fine aku bole sbr ... tp aku harap korg akn trme apa yg korg wat ni... aku x kata aku baik.. tp setiap ape yg kter mst ada balasan nyer..., k lah aku x larat dah...rse cm nk dmm lak tetbe... k lah slmt mlm.. miss u b.. love u...

No comments:

Post a Comment