ChiBI..

ChiBI..
me..

About Me

My photo
heyyy guyss!! just call me hanim .. hihi .. aku ni sorg yg pndiamm.. ske bahan org... ske gelak n plg best ske sukan.. huhu.. so im sporting person.. just be my frenz n u can know me better.. okay ..

Friday, December 24, 2010

........bosan......

(24.12.2010, 6ptg)
salam... hmmm .. skit dada lah.. knp lah asyik bnd yg same jew jd kt aku?? susah sgt kew aku nk hepy??
aku taw aku bkn yg terbaik tuk sape2... hmmm btw aku da gtw die sape ex aku.. criesly aku malu ... aku rse die lah org pertama lelaki yg taw sal aku.. kwn2 aku mne taw kcuali yg pmpn... hmmm.. criesly memg malu sgt... aku rse cm aku ni x baik tuk die kot ... yela.. mmg nmpk die syg sgt kt aku wlu pun aku da wat cm2 kt die...aku cdey kot kalo wat die mara or skit hti... kalo bole aku nk die hepy jew... penat lah aku hri2 nk kne gado...nk touching2... penat taw x???? hmmm... nnt da blik kolej tu lg la cm2 die pk .. lg lah aku kne jge hti die... tp cries aku bole setia ng die.. jgn rsu lah...insyaallah... even die mcm mne pun aku akn trme baik buruk die.. x ksah lah org nk ckp ape pun sal bf aku... sape yg kutuk bf aku tu datz mean die jles hahahah... betul x?? =) btw kalo ditakdir kn dgn die..insyaallah aku jge die... aku kalo da syg org mmg aku akn syg org tu sorg ... aku seda bru bper hri cpl aku da tpu die... da wat die cdey... hmmm.. sori sgt3 kt die... aku x bole lah tgk die cdey or mara... rse cm bdoh sgt aku ni kn... hmm... btw aku bole jew kalo nk hepy ng die... yela die tu pun act klaka...bole jew kalo x mara.. tp ntah lah .. hari2 ada jew yg x kne.. insyaallah mulai esk aku try wat die hepy okay??? even aku skit cm mne pun yg pnting die kne hepy... hmmmm.. ok lah nk mkn ... btw pape pun aku akn doa yg terbaik tuk die kalo pape jd pun... mmg aku dgil.. hope die bole tahan ng sikap aku yg dgil ni... huhu... k lah salam...

No comments:

Post a Comment