ChiBI..

ChiBI..
me..

About Me

My photo
heyyy guyss!! just call me hanim .. hihi .. aku ni sorg yg pndiamm.. ske bahan org... ske gelak n plg best ske sukan.. huhu.. so im sporting person.. just be my frenz n u can know me better.. okay ..

Wednesday, December 22, 2010

bout him.....

salam... b4 ni ada cter sal kwn2 aku... sal aku.. tp yg ni agk special ckit coz it is bout my bf ... huhu... aku pun act xtaw nk tulis ape sal die... tp ape yg aku nmpk kt die n aku rse itu lah yg akn aku tulis... huhu... so kalo2 die bkk blog ni jgn mara ... hehehe.. =P
btw... nme die syafik.. full nme x pyh lah erk... nme mnje yg bdk2 aku bg kt die BABY D... hahahahaha... tp ada yg pggl doraemon... huhu...klaka kan... tp ni gru2 jew.. coz aku pun ada nme pgglan gak.. tp x yah lah korg taw huhuhu... =) aku knl die mse aku strt kje kt 7e.. die MT kat situ...n die lah yg interview aku... b4 cpl ng aku die ada gf... so x perlu la nk mntion kt cni erk.. nnt ada yg mnd air panas .. haha.. ok then.. mle2 kje die lah yg aja aku sume bnd n agk pelik nyer die ni.. die cpt touching.. huhu. kalo da majok tu ayoyai... kalah adik aku yg imal ni .. hahaha.. tp die mmg byk mulut.. ada jew bnd nk ckp hahaha.. kalo kt 7e t'dgr org glak or ckp sorg2 jgn lah terkejut. sbb nyer die lah tu yg buat bising kt blkng.. hahaha... aku pun kdg2 t'gelak tgk prangai die hahaha... mmg klaka die ni even panas baran pun btw skrg ni da kurg ckit kot...tp x taw lah kn .. tp pling ske tgk tyme die masuk kje. perrhh..muke nk grg jew .. klaka siot.. =P bg aku ... stakat ni ok lah.. die mmg baik.. caring .. penyayang..klaka.. jz agk gelabah n poyo gak kdg2.. huhu..ada gak gedik2 hahaha... plg pnting die x smoke.. =) stakat ni die bole masuk lah ng kwn aku.. so ok lah tu.. lg2 ng alin... if da jmpe mmg aku yg kne huhu..tp tu lah perangai die yg bole wat aku bgang .. die ske pk yg bkn2 n wat ksimpulan sndri ... pdahal aku x ckp pape lg ni ... tu lah pnce2 yg bole wat kteorg gado.. tp nsb baik lah aku ni memahami prangai die... so da biase da.. x ksah da pun.. msuk hri ni ... da 18hri cpl...hmmm.. ok lah tetbe xda mood ni... btw kalo free nnt aku wat cter lain plak...ok bye2.. salam...

No comments:

Post a Comment